refresh Profile Friends; Twitter facebook follow+

A little about me.

My name is Aina Farhah. I'm fourteen years old kid soon to be fifteen years old kid.


Layout Info.

Template by Valentine Heralcia
Basecode: IzzatAzhr
Edited by Your name.






Assalamualaikum , hai Qistina putih . Okay sekarang Aina nak cakap pasal seorang yang unik . Yes memang dia unik pon. First day , Aina masuk asrama dengan angkat beg semua tengok "eh dia ni mesti form 4 ke kan " dalam hati jelah . Tapi tengok dia asyik ulang sini ulang sana kejap datang dorm ni kejap datang dorm sana apahal ? HAHAHA , dah lama-lama sikit baru aku tau dia form2 .  Waah terkejut beruk aku . Aku tak tau kenapa aku tengok dia rasa takut , dia kekadang suka pandang orang  kerek . Pastu aku pelik apasal orang lain dengan dia okay je " kenapa aku takut ? " haha biar jelah . Qistina dia pandai english . Kalau nyanyi lagu enggeris paling aku suka , sedap sangat . Kadang-kadang kesian kat dia sebab selau kena bahan dengan orang sebab dia unik hehe. Bulan berapa eh Aina baru rapat dengan dia ? Dah lupa dah . Ingat tak lagi waktu kem rukunegara tu Aina sekhemah dengan Qistina dan Haliza .

 Seronok sangat , Aina tidur tengah-tengah , waktu hari kedua sebelum balik . Aina sebelum tidur gelak-gelak dulu macam orang gila sampaikan khemah sebelah datang suruh diam .  Sakai . Dapat jugak Aina tidur dengan orang yang unik nih . Dulu jumpa dia ke selisih ke kata HAI pastu malu-malu tapi sekarang jangan cakap HAI menari depan dia macam orang gila pun Aina tak kesah dah . Waktu kita lawan nasyid pun dalam bas duduk dengan Qistina , Lepas tu Aina ada tidur macam apa weh , dia gelakkan ,  Aina pun tersedar gelak sekali . Dia tak suka orang terkejut kan dia time tengah makan ke , eh betul ke ? Aina main cakap je , hehehe . Dia ni sweet dengan Syed . HAHAH , Aina batak dengan bibir dia .

 Tak tau kenapa sebab Aina suka sangat . Qistina kalau gelak comel , walaupun kuat . Dia handsome bagi Dayang hehe . Aina ingatlagi time dorm Aina ada perjumpaan dia datang dorm Aina semata-mata nak mintak bedak , sapu punya sapu semua orang tengok dia comel gila , dengan rambut dia tu . Dia kadang-kadang suka menyanyi tiba-tiba hahaha . Dia ada minat seorang lelaki ni nama samaran bedah kan ? Yelah kot. Kalau kau nak tau semua budak form1 kata kau garang , sebab aku pernah tanya diaorang . Qistina kau tau tak kau suka bagi nasihat kat orang , aku suka. Bila ada apa-apa event kau cakap kat microphone ke apa ke , cara kau cakap siries weh , nampak macam budak pandai , bukan nampak memang pandai pun . Waktu ada hari kemerdekaan kat asrama pun sama dengan dia . Qistina the best photographer .Yang paling suka dia kata Aina NATURAL Beauty. Okaylah dah tak tau nak cakap apa dah . Bye .