refresh Profile Friends; Twitter facebook follow+

A little about me.

My name is Aina Farhah. I'm fourteen years old kid soon to be fifteen years old kid.


Layout Info.

Template by Valentine Heralcia
Basecode: IzzatAzhr
Edited by Your name.




♥  assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh < 
  *baca sambil dengar lagu blog ni tawww ^^v

Helloy (^^)V masih kah kau igt esok saye nk balik hostel da ;( tak suke , tak suke ,tak suke >.< sob-sob ! okey la skrg aku nak cerite tentang seorang yang aku sanyang♥ >.< orang yg aku sayang ni adelah seorang seorang yg selalu menghibur kan aku bile-bile mase , itulh yang aku suke xD ,aku ni hanyelah seorang perempuan yang ade perasaan / perempuan ni suke pendam perasaan , nak tau tk kenape  , sebabnye perempuan tak suke berkongsi kesedihan :( tp suke berkongsi kegembiraan itulah perempaun ! Like me >.< kebanyakkan perempuan mmng hikpokrit tp ade mase contoh die tgh sedih .. tp orang tanye kenape >.< dan die jwb tak de ape-ape okey je la ~ aku sayang semue orang yang ade disekelilingku ♥ >.< i love you so much xP  nah saye bagi bunga untuk awk #orgygsayesyg~
 perempuan hanya meliputi luka dan lara hati mereka dengan mengukir sebuah senyuman yang indah .
 Maruah perempuan adelah makhota mereka yang sgt berharga tu ,, 



 -AINAFARHAH-