refresh Profile Friends; Twitter facebook follow+

A little about me.

My name is Aina Farhah. I'm fourteen years old kid soon to be fifteen years old kid.


Layout Info.

Template by Valentine Heralcia
Basecode: IzzatAzhr
Edited by Your name.



SELAMAT TAHUN BARU 
2012

 Alhamdulliah , kte pon da masuk tahun yg bru terima kasih yg Allah kerane telah panjangkn umur ku keluarga ku , sedara maraku
dan sahabat ku :)

pesanan :

Agar tahun ini lebih baik  dan sempurna dari tahun yg lepas
insyallah ! 


siti mukhlisah bt nawawi 
selamat menyambut tahun baru )
semoge berjaya di dunia dan akhirat..
i love you so much !
kau da banyak tolong aku tahun lepas ,
termasuk family kau siti syg !
 aku mmng berterima kasih byk II dekt kau ct
aku bangga dpt kawan mcm kau
sebab kau pandai ! sngat sngat !
baik pulak tu ^^

Aku harap  persahabatan kita kekal  sampai bila bila
insyallah ! ^^

Aku tak kan berpisah dgn kau
dan tk kn lupa kn kau
insyallah !
aku cuba !!..

Mira , syazana , medina , kawan aku ..
aku pun nak ucapakn happy new year kt korang
love you all som much ! <3


happ new year kat budak kls 1 fikrah tahun lps
( 2011 )





                                                                         


Haziqah ! jumariati , dan idayu happy new year jugak !
love you all so much !
okay bye !