refresh Profile Friends; Twitter facebook follow+

A little about me.

My name is Aina Farhah. I'm fourteen years old kid soon to be fifteen years old kid.


Layout Info.

Template by Valentine Heralcia
Basecode: IzzatAzhr
Edited by Your name.



DIAM DIAM WAKTU BELAJAR
TAKE PICTURE



hallo everyone !!! hari cuti je boleh berblogging haha esok cuti kn okay okay !!
berdasarkn gmbr kat ats tu ! dari kiri aku , siti dan idayu !!
hahha comel comel belake hahha ( perasan ekk ) 
tak pe hahha.. waktu kat dalam surau tau ni tgh belajr agama ade kawan tu amik
gmbr kteorg hahha.. kteorg tak bawak tefon kami baik hehehe...
tp kawan kami la kan
hahha... yg tengah tengah tu ramai orang kate die comel kn ramai orang kate die
pandai la cantik pon ade..... yg kanan tu ramai org kate die
cantik..  yg kiri tu rasenyer tak de la pulak memang tak de la kn
cemburu pon ada
rasa bersyukur pon ada sbb tak terganggu pelajaran nnti terberangan waktu belajar hahahah
ape la aku ni ..

  • frist : hmm nak wat ape ekk ??
  • tengah : sss... diam la ape lagi !
  • lastly : opsss..  lupe plak !! 

berdasarkan gambr di atas ! thank Q !


ONE MORE PICTURE AT MY SCHOOL ~