refresh Profile Friends; Twitter facebook follow+

A little about me.

My name is Aina Farhah. I'm fourteen years old kid soon to be fifteen years old kid.


Layout Info.

Template by Valentine Heralcia
Basecode: IzzatAzhr
Edited by Your name.


Prince Muhammad Yusoff ~



( click for larger)

saya..hello !!.. kepada semue...saye muhammad yusoff hehe..!!. (aina farhah) yg bercakap ..
ha..ini la adik saye prince muhammad yusoff..comel kn..hensem..kn..pandai.kn..alim kn...amin..insyallah tu  bile besar nnti !.
16/8/2011 pada kol 6' 15..muhammad yusoff keluar di dunia ini..dan hr ini..hr ke 3 die ade di dunia..hahha..
semue org syg die...kih kih !!..pg td..dgr die nangis terus bangun..la..saye..sbb bicing..tp tak pe..saye pon dulu cam tu gak..kn..hahha...
macam macam org kate...mate die macam mama, hensem die macam papa, mulut die macam yaya, dahi yg luas itu mcm saye, rambut dan bulu yg agk lebat itu ikut kakak, keputihannyer ikut angah.kih..kih !!
semue..ade.spisis masing2...kt muka yusoof ni..hahha...tak sabr nak tunggu dia besar boleh angkt die..macam adam..hahha..yusoff ada..kawan la nnti kan nak main..iatu adam danish...tak sabar nak tgk korang gembira wak tu main same2..
gambr yg kt ats tu sume gmbr yusoff tp satu je..gmbr kakak die..hehhe...saje..bye 2 !!//