refresh Profile Friends; Twitter facebook follow+

A little about me.

My name is Aina Farhah. I'm fourteen years old kid soon to be fifteen years old kid.


Layout Info.

Template by Valentine Heralcia
Basecode: IzzatAzhr
Edited by Your name.





^_^ SELAMAT HARI RAYA ^_^

hai semua asslamualaikum .. aikk buang tebiat aku ni tiba2 jadi baik hehhe !!
ALA kn bulan puasa 10 terakhir mesti wat baik nak cri mlm lailatul qadar ~
!!  ok i want to say to all my firends selamat menyambut hari raya aidul fitri heheh !!
kepada siti, mira syazana, dan medina korang kwn duniaa akhirat aku la siti rapat sejk darjah 1 tapi ade slah fhm    jd bergaduh same dgn medina kalau mira dari 5 tahun syazana dari darjah bape ekk 4 ke 5 for me okay !!  
aku nak ucap kt korang semue selamat hari raya again !! i <3 u all !! 
walaupon kte byk hari terpisah seperti dina sekola jln 4 mira n syazana kls amanah aku dan ct selalu jumpe kih kih !!  selamat hari raya tau kalau ade silap ke atau terkasar bahase sakit kn hati korang aku betol2 minta maaf halalkn makn minum aku yer !! 
kalau baik bagi la duit raye kat saya !
kalau baik la..hehhe wink wikn ~


 ~ SELAMAT HARI RAYA ~
  hai semue ni la kawan kawan baru aku kt sekola baru dari kiri umi, waji, faryna, idayu, haziqah, nenek dan syafiqah ! dieorng kwn sekelas aku at satu fikrah heheh !
hai korang semue aku nak ucapk selamat hari raya aidil fitri.. kalau aku ade wat silap terkasar bahase sakit hati korang maaf kn aku eh aku sayang korang yer  walaupon kte ade bergaduh ke tapi tetap smile hehhe !! kalau baik hati bagi la duit raye kt saye a;ceyhhwahh kalau baik la..hahha..
ok la bye selamat hari raya again !
bye bye wink wink ~

terlupa pulak na kucapkn kt org2 bawah ni !

  • kepada kls 6A
  • kepada guru guru sekola leftenan adnan
  • kepada guru sra rahmaniah
  • kepada guru guru saas
  • kepada kls 1 fikrah
  • kepada kelas 2 bestari yg paling aku syg yg sgt baik ~
  • kepada kls 2 fikrah kak diyana n friends
  • kepada kawan2 yg ku tidak sebot
  • kepada orang yang paling secret hehehe !! main2 je